musica

Cel mai important lucru din viata (mea). Pentru mine, a inceput atunci cand dl. profesor Dumitru Buzatu, om de mare caracter si tinuta profesionala, m-a selectat pentru vocea a doua, in corul scolii generale. Acei ani de activitate (1986-1989) in ansamblul coral sunt unele din cele mai frumoase amintiri ale mele. Corul scolii generale nr. 5 din Calarasi a reusit sa castige ani la rand locul intai pe tara in defunctul festival atotputernic „Cantarea Romaniei”, am avut doua sesiuni de imprimari in Sala Radio din Bucuresti si cateva filmari pentru emisiunile omagiale ale toarsh’ului. Am fost invitati sa concertam in afara tarii, dar n-am fost lasati, mai ales ca la ultima iesire in Vest a ansamblului coral „Freamatul” (prin 1981-1982), condus tot de catre dl. Buzatu, cativa adulti au ales sa ramana acolo.

Acolo am invatat ce inseamna muzica, ce inseamna sa canti, acolo mi-am format o ureche cat de cat muzicala. Pentru aceasta aptitudine, multumesc domnului profesor. am avut noroc de am dat peste un asemenea pedagog de clasa. Ce bine ar fi sa se studieze serios muzica in gimnaziu, poate chiar si la liceu!

Despre saureign

Sorin Popa
Acest articol a fost publicat în Personal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

